PROGRAM USAVRŠAVANJA 27.11.2024.

RAZLIČITI MODELI NABAVE RADOVA – SPECIFIČNOSTI – od pripreme nabave do realizacije ugovora

27.11.2024. Zagreb, ev.broj: 2024-0376, 8 bodova

9:00 – 9:45

Važnost cjelovite procjene potreba i mogućnosti naručitelja (financijske, vremenske i ostale), njen utjecaj na planiranje i strategiju nabave naručitelja

 9:45 -10:30

Specifičnosti različitih modela nabave radova i kategorija pojedinih radova te njihov utjecaj na strateške planove naručitelja

10:30 – 10:45

Stanka

10:45 – 12:15

Metode i alati za analizu tržišta kako bi se razumjele značajke tržišta i izvođača radova te tržišnih uvjeta i kretanja u svrhu planiranja nabave u svim segmentima od utjecaja na izradu dokumentacije o nabavi i definiranje strategije nabave

12:15 – 12:30

Stanka

12:30 – 14:00

Poznavanje važeće legislative u području javne nabave i graditeljstva te drugih obveznih i posebnih propisa i uzanci u ovisnosti o kategoriji radova / vrsti naručitelja i kako ih cjelovito i uspješno implementirati u dokumentaciju o nabavi i tehničku specifikaciju

14:00 – 14:30

Zakuska

14:30 – 15:15

Utjecaj kriterija za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta i kriterija za odabir ponude na strategiju javne nabave naručitelja i strateške planove te suradnja s ostalim stručnjacima u pripremi i provedbi postupaka nabave

15:15 – 16:00

Kako odrediti ulogu zajednice ponuditelja i njenu odgovornost tijekom trajanja ugovora i u jamstvenom roku, uloga podugovaratelja i uvođenje novih / izmjena; upravljanje ugovorima od izmjene i kontrole do realizacije ugovora